ספטמבר 11, 2016

SNEAK PEEK - טכניקות עבודה לדוקומנטציה ותיעוד הנדסי עם COMPOSER

כחלק מסל הפתרונות הקיימים מבית SOLIDWORKS, קיימת קבוצת מוצרים הקשורים לתיעוד טכני הנדסי (Technical Documentation). מזה מספר שנים חברות מיישמות מערכות מתקדמות ואוטומטיות על מנת לשפר את השלבים השונים בפיתוח מוצר חדש או קיים, להגיע עם מוצר מהר יותר לשוק, לשפר את היעילות ולהוריד את העלות. ברוב המקרים, צוואר הבקבוק נוצר דווקא בשלב הכתיבה הטכנית.


מהו תיעוד טכני?
תיעוד טכני (נקרא גם כתיבה טכנית) הינו אחד מהשלבים בתהליך פיתוח שבו מגדירים את המדריך למשתמש, הוראות הרכבה,או כל מסמך טכני הקשור למוצר. 
  • תיעוד טכני טוב משפיע ישירות על שביעות הרצון של משתמש הקצה.
  • הוראות הרכבה נכונות וטובות מקטינות טעויות בתהליך הייצור.
  • ביצוע הדמייה מפורטת של פונקציונאליות המוצר יכולה לעזור בשלבי הגיוס ומכירה מוקדמים של המוצר.

בניית מסמכים טכניים באמצעות SOLIDWORKS Composer
כמו שאר הפתרונות מבית SOLIDWORKS, גם תוכנת SOLIDWORKS Composer בעלת ממשק ידידותי קל ונוח למשתמש, כך שבעצם כל אחד ואחת בארגון או בחברה יכול לייצר תוכן טכני גם ללא ניסיון כלל בתוכנות CAD על אף שהמסמכים הטכניים השונים המופקים הינם בעלי אופי אינטראקטיבי ותלת מימדי.


SOLIDWORKS Composer יודעת לפתוח קבצי CAD מתוכנות שונות ומגוונות. עבור קבצים שנוצרו באמצעות SOLIDWORKS ניתן לייבא ביתר קלות את ה - Custom Properties של אותם רכיבים ובנוסף לעדכן את המסמך הטכני באופן אוטומטי כאשר ישנם שינויים. יכולת זו מאפשרת לעבוד במקביל על הוראות ההרכבה ומדריך למשתמש כבר בשלבי הפיתוח של המוצר.


בכנס השנה נציג את SOLIDWORKS Composer במסלול "טכניקות עבודה לדוקומנטציה ותיעוד הנדסי", ניתן יהיה לראות את קלות השימוש בכלי, את האפקטיביות הרבה והמהירה וכמו כן יהיו טיפים כלליים עבור ביצוע הוראות הרכבה. 

נשמח לראותכם!!!


-----------------------------------------------------
Eyal Ben Zeev
Application Engineer CAD Systems
Systematics Ltd.


רשמו לנו מה דעתכם